Gratis verzending vanaf € 100,- (excl. btw)
14 dagen retourrecht, na ontvangst
Betaling via iDEAL, PayPal en creditcard
Persoonlijk advies +31(0)314 66 44 00

FAQ

Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op: +31 (0)314 664400. Wij helpen u graag verder.

Algemeen

Mijn inlogcode werkt niet meer, wat nu?

Sinds de zomer van 2019 zijn wij overgestapt op een nieuwe webshop. De inlogcodes van onze oude webshop zijn daardoor vervallen. Je kunt een nieuw account aanmaken in onze webshop. Onze excuses voor eventueel ongemak. 

1
Bestellen als particulier, kan dat?

Hulkenbergshop is een online winkel voor zowel ondernemers als consumenten. Rechts bovenin onze shop kun je de prijsweergave wijzigen naar inclusief btw of exclusief btw.

1
Tweedehands producten bestellen, kan dat?

Hulkenbergshop verkoopt uitsluitend nieuwe producten. Regelmatig hebben wij aantrekkelijke aanbiedingen. Wij bieden deze producten aan op de sale pagina van onze webshop. 

1
Reiniging van producten, ook via Hulkenbergshop?

Wij verkopen logistieke producten van kunststof, maar reinigen deze producten niet. Wel kunnen wij je adviseren over de juist reinigingswijze van onze kunststof producten.

1
Lediging van vuilniscontainers, ook via Hulkenbergshop?

Wij verkopen vuilcontainers, maar legen de containers niet. Voor lediging van afvalcontainers verwijzen wij je door naar jouw gemeente of een afvalverwerker bij jou in de regio.

1
Catalogus aanvragen, hoe kan dat?

Op Hulkenberg.nl kun je onze brochures voor de logistiek, kunststof pallets, foodsector, gastronomie, visserij en onderdelenreiniging eenvoudig downloaden. Ontvang je liever een hardcopy exemplaar? Vul dan ons contactformulier in en vermeld welke brochure je wilt ontvangen.

1
Afspraak met een vertegenwoordiger, is dat mogelijk?

Wil je een persoonlijk advies of een afspraak bij jou op het bedrijf? Neem dan contact op met één van onze productspecialisten via e-mailadres info@hulkenberg.nl of telefoonnummer +31 (0)314 664400.

1

Bestellingen en betalingen

Vooruitbetaling, kan dat op de orderbevestiging of op factuur?

Wil je vooruit betalen? Als je voor deze betaaloptie kiest, ontvang je automatisch een orderbevestiging per mail. Hierin staat ons bankrekeningnummer. Vermeld bij betaling het ordernummer. Zodra jouw betaling is verricht, wordt de bestelling door ons verzonden. Bij ontvangst van de producten ontvang je ook de definitieve factuur voor jouw boekhouding.

1
Vooruitbetaling, krijg ik dan wel een factuur?

Na het plaatsen van jouw bestelling, ontvang je een orderbevestiging met daarop een overzicht van de bestelde producten. De factuur wordt verstuurd zodra de bestelling door ons verzonden is. Wil je de factuur eerder ontvangen? Neem dan contact met ons op.

1
Orderbevestiging, is het mogelijk om deze naar meerdere personen te sturen?

De orderbevestiging wordt automatisch verstuurd naar het e-mailadres van degene die de bestelling heeft geplaatst. Wil je dat meerdere personen de orderbevestiging ontvangen? Dan kun je dit bij jouw bestelling aangeven in het tekstveld ‘opmerkingen’. Noteer de namen en e-mailadressen van de personen naar wie de orderbevestiging ook verstuurd mag worden. 

1
Hoe ontvang ik mijn factuur?
1
Wat is de bankrekening van Hulkenbergshop?

Hulkenbergshop is de webshop van Hulkenberg. Het bankrekening van Hulkenberg is NL41 RABO 0305961276.

1
Orderbevestiging niet ontvangen, wat nu?

Wanneer je geen orderbevestiging hebt ontvangen, is jouw bestelling waarschijnlijk niet goed doorgenomen. Controleer voor de zekerheid jouw spam mail of neem contact met ons op. Het is mogelijk dat door een typefout de orderbevestiging niet goed is verzonden.

1
De betaling (iDEAL, PayPal of creditcard) is afgebroken, wat nu?

Neem contact met ons op wanneer uw betaling is afgebroken. Wij helpen je graag verder.

1
Is kopen op rekening mogelijk?

Betalingen geschieden uitsluitend via iDeal, PayPal en creditcard. Kopen op rekening is niet mogelijk. Dit geldt voor zowel consumenten als ondernemers.

1
Telefonische bestelling, kan dat?

Een bestelling kan alleen geplaatst worden via een klantaccount. Daarom is een telefonische bestelling niet mogelijk. Wel kunnen wij je telefonisch adviseren en ondersteunen bij het bestellen van de producten.

1

Leveringen en afhalen

Wat is de verzendwijze?

De wijze waarop jouw bestelling wordt verzonden, is afhankelijk van het volume. Een zending met een klein volume wordt via een pakketdienst verzonden. Je ontvangt dan per e-mail of per sms-bericht een track & trace-code, zodat je de zending kan volgen. Zendingen met een groot volume worden door een transporteur geleverd. Voor informatie over deze zendingen neem je contact met ons op. 

1
Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Onze leveringsvoorwaarden staan vermeld op de pagina ‘Verzending en betaling’. Hier vind je meer informatie over de verzendkosten, het bezorgmoment en de betaalmethodes.

1
Leveringen, wat zijn de exacte levertijden en kosten?

De verzendkosten staan vermeld in het besteloverzicht van het winkelmandje. Jouw bestelling wordt gratis verzonden bij een orderwaarde vanaf € 100,- exclusief btw. Bij ieder product staat de levertijd vermeld. Heb je specifieke wensen rondom de levertijd? Neem dan contact met ons op.

1
Levermoment, kan de vervoerder voortijdig contact met de klant opnemen om het tijdstip van levering te overleggen zodat er iemand aanwezig is?

Bij bestellingen met een klein volume ontvang je een track & trace-code. Je ontvangt een tijdvenster waarin de bestelling geleverd wordt. Het is tot een bepaald moment mogelijk om het tijdstip en het afleveradres te wijzigen. Informatie hierover ontvang je na jouw bestelling per e-mail of sms van de pakketdienst. Bij bestellingen met een groot volume, neem je contact met ons op voor informatie over het levermoment.

1
Levermoment, wat gebeurt er met mijn bestelling als ik er niet ben?

Kun je niet aanwezig zijn op het moment van bezorging, vermeld dit in het besteloverzicht in het tekstveld bij ‘Opmerkingen.’ Bestellingen met een klein volume kun je ook laten bezorgen bij een Parcelshop. Wanneer het niet mogelijk is de bestelling te leveren, nemen wij contact met je op.

1
Express levering, kan dat?

Express levering is mogelijk. Wij leveren tegen meerprijs in een gewenst tijdvenster. Neem contact met ons op voor meer informatie.

1
Maatwerk, wat is de levertijd van op maat gemaakte producten?

Bij producten die op maat worden gemaakt, is de levertijd altijd in overleg. Meer informatie over maatwerk vind je op www.Hulkenberg.nl

1
Producten zelf afhalen in ’s-Heerenberg – kan dat?

Het is mogelijk om jouw bestelling bij ons magazijn in ’s-Heerenberg af te halen. Dit kun je aangeven in het besteloverzicht bij stap 2 ‘Betaling en verzending.’ Kies dan voor de optie ‘Zelf ophalen in ’s-Heerenberg (gratis).’ Een bestelling afhalen is uitsluitend mogelijk wanneer deze betaald is.

1
Levering buiten Nederland, kan dat?

Een levering buiten Nederland is mogelijk, maar kan niet automatisch via Hulkenbergshop aangevraagd worden. Wil je jouw bestelling op een adres buiten Nederland laten afleveren? Neem dan contact met ons op.

1

Kortingen

Staffelprijzen en kortingen – wel of niet?

Hulkenbergshop biedt een aantal producten met staffelprijzen. Of een product staffelprijzen heeft, is terug te vinden op de desbetreffende productpagina. Daarnaast bieden wij geselecteerde producten tegen een gereduceerde prijs aan op onze sale pagina

1

Herroeping en retourneren

Retourneren, hoe werkt het?

Ben je ondernemer en wil je jouw bestelling retourneren? Neem dan contact met ons op. Wij informeren je graag over onze retourvoorwaarden.

Ben je consument? Dan kun je gebruik maken van het herroepingsrecht. Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Meer informatie en ons retourformulier vind je op onze webshop bij 'garantie en retourneren'. 

 

1
Een deel van de bestelling retourneren, kan dat?

Wil je een deel van jouw bestelling retourneren? Neem dan contact met ons op. Afhankelijk van het volume van de order wordt de deelbestelling door ons opgehaald of door jou retour gezonden. In overleg besluiten we welke optie het beste past. 

1
Kapot artikel ontvangen, wat nu?

Blijkt bij ontvangst van jouw bestelling dat producten kapot of beschadigd zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij kijken samen met jou naar een passende oplossing.

1
Verkeerde bestelling geplaatst, wat nu?

Consumenten hebben 14 dagen retourrecht, na ontvangst van de bestelling. Dit herroepingsrecht geldt niet voor ondernemers. Lees meer hierover op onze pagina ‘Garantie en retouren’ of neem contact met ons op.

1
Herroepingsrecht, hoe werkt het?

Als consument heb je het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Het herroepingsrecht geldt enkel voor consumenten en niet voor ondernemers. Ben je ondernemer en wil je jouw bestelling retourneren? Neem dan contact met ons op en laat je informeren over de voorwaarden. Meer informatie over het herroepingsrecht en ons retourformulier vind je op onze webshop bij ‘Garantie en retouren.’  

1
Zijn er producten waarop het herroepingsrecht niet geldt?

Bestellingen van consumenten met klantspecifieke aanpassingen, zoals maatwerk en bedrukking, vallen niet onder het herroepingsrecht. Ook verzegelde producten, waarbij de verzegeling verbroken is, zijn niet retourneerbaar. Meer over retourneren vind je op onze webshop bij ‘Garantie en retouren.’ 

1
Wat is het retouradres?

Ons retouradres is: Hulkenberg bv, Ulenpasweg 2, 7041 GB ’s-Heerenberg. Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht, kun je ons retourformulier bij jouw retour bijvoegen. Je vindt het retourformulier op onze webshop bij ‘Garantie en retouren.’ 

1

Producten

Wat zijn de ral kleuren van de gekleurde bakken?

Stapelbakken in de kleuren geel, blauw, rood en groen hebben een RAL kleur bij benadering. Voor de kleur geel is dit RAL 1018; voor blauw RAL 5002, voor rood RAL 3020 en voor groen RAL 6029. Andere kleuren stapelbakken zijn niet gebaseerd op een RAL kleur. Bij een afname van meer dan 500 exemplaren, leveren wij stapelbakken in ieder gewenste kleur. 

1
Bedrukkingen, wat is de minimale afname?

Wij bedrukken onze producten al vanaf één exemplaar. Informeer bij onze productspecialisten naar de mogelijkheden, telefoonnummer +31 (0)314 664400.

1
Proefmonsters aanvragen, kan dat?

Wil je het product eerst zien voordat je er meerdere exemplaren van besteld? Dat kan. Consumenten kunnen namelijk zonder opgave van redenen producten binnen 14 dagen retourneren. Door het herroepingsrecht ontvang je producten 14 dagen op zicht. Heb je een speciaal verzoek of ben je ondernemer? Neem dan contact met ons op. 

1
Afmetingen stapelbakken, waar staan de binnen- en buitenmaten?

De afmetingen die in de productomschrijving worden genoemd wijzen op de buitenzijde van het product. Bij de specificaties onderin de pagina staan ook de inwendige formaten van onze stapelbakken en palletboxen vermeld.

1
Accessoires zoals deksels, vakverdelingen en wielen los leverbaar?

Deksels, etikethouders en vakverdelingen zijn los bestelbaar. Je vindt deze producten bij de categorie ‘Accessoires’ op onze webshop. Staat de gewenste accessoire er niet tussen, neem dan contact met ons op.

1
Afwijkende kleuren, wat zijn de mogelijkheden en minimale afname?

Bij een minimale afname van 500 stuks kunnen wij onze producten in iedere gewenste kleur leveren. Informeer bij onze productspecialisten naar de mogelijkheden, telefoonnummer +31 (0)314 664400.

1
Schuiminterieurs en verzegelingen voor koffers, waar te bestellen?

Schuiminterieurs en verzegelingen zijn als accessoire leverbaar bij onze koffers. Aangezien dit maatwerk kun je deze producten niet direct in onze shop bestellen. Neem contact met ons op voor een persoonlijke offerte.

1
Verrijdbare dollies in afwijkende afmetingen, zijn die ook leverbaar?

De dollies op Hulkenbergshop hebben standaard afmetingen. Wij leveren ook maatwerk. Neem contact met ons op voor meer informatie over dollies in afwijkende afmetingen.

1
Verhuur van bakken, kratten, korven of pallets, is dat mogelijk?

Hulkenbergshop is een groothandel in kunststof ladingdragers. Wij verhuren deze producten niet.

1
Hittebestendige bakken, zijn die leverbaar?

De hittebestendigheid van onze producten is afhankelijk van de belasting en de duur van de blootstelling aan hoge temperaturen. Wij leveren vaatwaskorven en stapelbakken van polypropeen (PP) kunststof met een temperatuurbestendigheid tot 90°C. Onze palletboxen en stapelkratten van polyetheen (PE) kunststof blijven vormvast bij temperaturen van 70°C. Via Hulkenberg.nl leveren wij ook hittebestendige bakken van PP-TV (kalk versterkt) die tot 105°C verhit kunnen worden. Neem contact op voor meer informatie.

1
Producten in buitenopslag, kan dat?

Producten die gemaakt zijn van polyetheen (PE) kunststof zijn vriesbestendig tot -40°C. Wij leveren palletboxen, pallets en afvalcontainers van PE materiaal die uitermate geschikt zijn voor buitenopslag.

1
Vervangingsonderdelen, zijn die leverbaar?

Voor welk product zoek je een vervangingsonderdeel? Staat dit onderdeel niet bij de bestelbare accessoires op onze shop, neem dan contact met ons op.

1
Antwoord niet gevonden?
Wij helpen u graag verder. Neem contact op.